Subject: FW: Otsa-Miko Loopealse ÜVK projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 13:17:25 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/3571-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Toomas Piirsalu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 9, 2025 1:07 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Otsa-Miko Loopealse ÜVK projekt

Tere

Korrigeerisin projekti vastavalt märkustele, st:

1.	Kergliiklustee L22 kinnistu ulatuses nihutasime trassi kinnistust,
sh perspektiivse kergliiklustee alt, välja.
2.	Veetoru ristumise viisime sügavamale.

Laadisin kogu projekti Dropboxi (sh IK-joonised)

https://www.dropbox.com/scl/fo/bwiqce9gkut1cuvkzx0b8/ALAEVBgz5oapbt_WoXMQZ
Ts?rlkey=4qdh7h5ig605ve7obx2ny2udo
<https://www.dropbox.com/scl/fo/bwiqce9gkut1cuvkzx0b8/ALAEVBgz5oapbt_WoXMQ
ZTs?rlkey=4qdh7h5ig605ve7obx2ny2udo&st=clfxw29f&dl=0> &st=clfxw29f&dl=0

Projekti saadan ametlikult kooskõlastamisele läbi ehr-i.

Parimat

Toomas Piirsalu

5087348

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 28. märts 2025 09:00
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Otsa-Miko Loopealse ÜVK projekt

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Oleme materjalidega tutvunud ning edastame tähelepanekud.

*	Riigitee maaüksusel palume veetorustik rajada min 1,8m sügavusele
sh kraavide põhjast.

*	Palume antud kajastatud lõigus nihutada vee ja
kanalisatsioonitorustik väljapoole riigitee maaüksust.

Palume edastada projekt kooskõlastamiseks, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib tähelepanekuid
lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Toomas Piirsalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 17, 2025 12:25 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Otsa-Miko Loopealse ÜVK projekt

Tere

Koostan Harku valla vee-ettevõtte OÜ Strantum hankes töövõtja AS Terrat
tellimusel Otsa-Miko ja Loopealse piirkonna ÜVK rekonstrueerimise ja
rajamise ehitusprojekti (Kiirvool OÜ töö nr 518/24)

Objektile on väljastatud valla poolt projekteerimistingimused, sh
Transpordiameti tingimused (13.03.2024 nr 7.1-2/24/3571-2).

Rääksime eelmine nädal  telefoni teel, et saadan esmaseks tagasisideks
projekti ülevaatamiseks.

Enne ei tahaks kinnistuomanikega kooskõlastamist alustada, kuniks
Transpordiameti seisukoht pole selge.

Saadan projekti DWG-s ning asukohaskeemi ja maanteega ristumiste profiilid
PDF-s. DWG-s on kõik plaanide layoutid olemas. Kui vaja nendest eraldi
PDF-d saata, siis andke teada ja saadan.

Praegusel hetkel on koostatud projektlahendus, mille puhul on järgmised
põhinäitajad:

1.	Survetorustik rajatakse kogu projekti mahus kinnisel meetodil
suundpuurimisega (sh kaks toru ühe puurimisega), kus tööde läbiviimiseks
vajalikud stardi-/vastuvõtukaevikud rajatakse sõlmpunktide, suuremate
käänakute juurde ja sirgel lõigul ~100m tagant. Kaevikute paiknemine on
näidatud asendiplaanil ja lõigu pikkus punase mõõtjoonega.
2.	Maanteega ristumised teostatakse täiendavas hülsstorus.
3.	Paralleelsel kulgemisel Vääna-Viti maanteega on torustiku trass
paigutatud maantee nõlvast piisavale kaugusele, sh arvestades ka
kinnistupiiride ja teiste rajatistega.
4.	Paralleelsel kulgemisel Sõrve teega on torustiku trass paigutatud
valla ja vee-ettevõtte soovil perspektiivse kergliiklustee alla, kuhu
jäävad ka mõned maa-alused sõlmed (sh tee tasapinnani ulatuvad kaevude
luugid).

Minule teada oleva info põhjal hakkab rajatav tee kuuluma vallale,
mistõttu ei vasta projekt antud lõigus Transpordiameti tingimustele, mis
ei luba torustike ja kaevude paiknemist kergliiklustee all.

Paluks tagasisidet millal võiks seisukohta oodata, et teaks edasist
planeerida.

Lugupidamisega

Toomas Piirsalu

Kiirvool OÜ

Pärnu mnt 160a Tallinn

juhataja

+372 5087348

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.